Nowa Dęba, 12.04.2016r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWY
- I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Begg Sp. z o.o.
Ul. Jasna 7
39-460 Nowa Dęba
NIP 8672037060, REGON 831353873
- II. PODSTAWA UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Wytyczne Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych.
- III. RODZAJ ZAMÓWIENIA
Dostawy
- IV. NAZWA ZAMÓWIENIA
Zakup mebli i pozostałego wyposażenia klubu fitness
- V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pozostałego wyposażenia wg poniższej specyfikacji:
Trampoliny 21 szt. - trampolina fitness 122cm, poręcz czerwona, do zastosowania wewnątrz i na zewnątrz, zawieszenie amortyzujące z lin gumowych o powierzchni odbicia min. 91 cm
Lampy sufitowe 81 szt. – Lampy (75 szt.) materiał stal lakierowana, kolor czarny, średnica 34 cm, łańcuch, zasilanie 230 V, źródło światła max 60 W,
Lampy 6 szt. – materiał stal lakierowana, kolor czarny, wysokość 90 cm, średnica 50 cm, zasilanie 230 V, źródło światła max 60 W
Lustra 27 szt. :
- lustra w ramie 6 szt. – wymiary ok. 80 x 160 cm , rama szerokości 17 mm , postarzana , mocowanie blachy montażowe
- lustra 21 szt. na ściany, wymiary ok. 210 x 180 cm, bez ramy, brzeg szlifowany, mocowanie klej montażowy, wymiary indywidualnie dostosowane do ścian
Zestaw mebli do szatni, pomieszczenia socjalnego i recepcji:
- regał do recepcji 1szt. – wykonany z drewna sosnowego, lakier antyczny, kolor czarny, półki otwarte 4 szt. szafki zamknięte (3 szt.), wymiary wys. 210 cm, szer. 178 cm, gł. 35 cm
- lada recepcyjna 1szt. – wykonana z drewna, dąb jasny, blat roboczy - płyta wiórowa laminowana, szafki zamknięte oraz półki otwarte, szuflady, lada dla klientów, dł. 520 cm, głębokość blatu roboczego 50 cm , szerokość lady dla klientów 40 cm.
- witryna metalowa 1szt. ze szklanymi drzwiami, wys. ok. 170 cm, szer. ok 120 cm
- szafa chłodnicza przeszklona 1 szt. witryna, kolor obudowy: biały, wymiary (wys./szer./gł./) 200 × 60 × 65cm, drzwi: szkło izolacyjne, pojemność całkowita: min 360 l, Rodzaj materiału półek: ruszty z powłoką z tworzywa sztucznego, liczba półek 5, zakres temperatur w środku: +2 +12 °C, zużycie energii w ciągu 24h: max 2.0 kWh, sterowanie: mechaniczne, zamek: tak, obieg powietrza: tak, materiał obudowy: stal, wskaźnik temperatury: wewnętrzny analogowy, min obciążenie półki: 45 kg, drzwi samoczynnie domykane
- szafa na dokumenty 1szt. - materiał płyta wiórowa laminowana , obrzeże ABS. Wymiary 180/ 80/ 38 cm wys./szer./gł./, zamykana na kluczyk
- szafka ubraniowa 82 szt. - konstrukcja stalowa z wysokiej jakości blachy, cokół o wysokości 10 cm, drzwi z profilem wzmacniającym, osadzone na ukrytych zawiasach, na drzwiach otwory wentylacyjne oraz ramka na etykietę, w każdej komorze drążek z przesuwanymi wieszakami, drzwi zamykane zamkiem cylindrycznym, farby z atestem PZH . Wymiary wys. / szer. / gł. 180 cm/ 29 cm / 48 cm
- stolik do szatni damskiej 1 szt. - stolik konsola , wykonanie – drewno , metal, rodzaj drewna akacja, wykończenie lakierowane przyciemniane postarzane , styl awangardowy industrialny szer. 120 cm, gł. 40 cm, wys. 85 cm , waga 15 kg,
- ławka szatniowa 3 szt. siedzisko ławki – drewno sosna lakierowana , stelaż stal malowana – kolor czarny. Wymiary 200 cm/ 33cm / 50 cm - dł./ wys./szer./
- aneks kuchenny 1kpl - meble o szer. 290 cm, w tym dwie szafki zamknięte o wymiarach 80 cm i 85 cm , 3 x szuflada , zmywarka pod zabudowę o szerokości 60 cm , materiał płyta wiórowa laminowana, obrzeże ABS, szafki wiszące zamknięte 5szt. o wymiarach 95 cm x 72 cm, materiał płyta wiórowa laminowana , obrzeże ABS
- komplet stołowy socjalny (1kpl) (stół + komplet krzeseł)- stół - materiał: blat płyta MDF laminowana, kolor dąb, stelaż stal malowana proszkowo – satyna. Wymiary, długość 110 cm, szerokość 70 cm, wysokość 75 cm, Krzesła - 4 szt. siedziska krzeseł płyta MDF laminowana, kolor dąb, stelaż krzeseł stal malowana proszkowo, kolor satyna
- konsola łazienkowa 3 szt. metalowo-drewniane, lakier postarzany, wys. ok.75 cm, wymiary blatu ok. 40x40 cm
krzesła 12 szt. - krzesła metalowe - 10 szt. – całość wykonana ze stali szczotkowanej.
Krzesło obrotowe biurowe – 2 szt. -krzesło do recepcji dla personelu, wymiary siedziska 58 x 56 , zakres wysokości fotela 92 – 102 cm , tapicerka – tkanina membranowa – kolor popielaty
mata wejściowa 2 szt.- wycieraczka obiektowa, materiał 100 % polipropylen, wym. 120x200cm
lodówka socjalna 1 szt. wymiary: szer. 60 cm, wys. 200 cm, pojemność 220 litrów, klasa energetyczna min A.
zmywarka socjalna 1 szt. - klasa energetyczna min. A+ , głośność maks. 48 db, ilość programów min. 5, szer. 60 cm, wys. 80 cm
Dodatkowe informacje:
- Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia - nie krótszy niż 24 miesiące
- Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru
Oznaczenie według CPV - 39100000-3; 31500000-1, 37500000-2, 39711130-9
- VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizację zamówienia;
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.
Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń zawartych w treści składanej oferty, podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.
- VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia – do dnia 06 maja 2016 r.
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty wzięte zostaną pod uwagę następujący kryteria:
Opis kryterium |
Waga kryterium |
Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto |
80 pkt |
Okres gwarancji do 2 lat – 5 pkt >2 lata – 3 lat – 10 pkt >3 lat – 20 pkt |
20 pkt |
2.Ocena za kryterium „ wysokość proponowanej przez Oferenta ceny netto” dokonana zostanie wg następującego wzoru:
Lp – liczba przyznanych punktów
Lp = (najniższa oferowana cena netto / cena rozpatrywanej oferty netto) x 100 punktów
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej, która uzyska największą ilość punktów.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1.Oferty stanowiące odpowiedź na niniejsze ogłoszenie należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej „oferta - meble” wraz z nazwą i adresem oferenta – osobiście lub poprzez wysyłkę na adres:
Begg Sp. z o.o.
Ul. Jasna 7
39-460 Nowa Dęba
2. W przypadku ofert, które będą wysyłane, liczy się data i godzina wpływu oferty do biura Zamawiającego.
3. Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2016r.o godz. 16:00
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.04.2016r. o godzinie 17:00 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Begg Sp. z o.o., ul. Jasna 7, 39-460 Nowa Dęba.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zostać przygotowana w języku polskim
2. Oferta winna być sporządzona na „FORMULARZU OFERTY” stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia
3. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
4. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
XI. INFORMACJA NA TEMAT EWENTUALNYCH ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych
XII. WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- XIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTEM ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
W przedmiotowym postępowaniu, wszelka korespondencja między zamawiającym a Wykonawcami przekazywana będzie drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- XIV. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Do porozumiewania się z Oferentami, w sprawach związanych z przedmiotowym postępowaniem, upoważniony jest: Paweł Grzęda , tel. 695 990 283 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- XV. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zamawiający nie przewiduje zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- XVI. INFORMACJA DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Kary umowne za niedotrzymanie warunków umowy: za zwłokę w wykonaniu zamówienia naliczone będą kary umowne w wysokości 1 % wartości kontraktu netto dziennie. Za zwłokę w wykonaniu zamówienia traktuje się zarówno brak wykonania zamówienia w określonym w pkt. VII terminie, jak i niepełne bądź nieprawidłowe wykonanie zamówienia, do czasu uzupełnienia dostawy.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Termin zapłaty wynosi do 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Paweł Grzęda
Nowa Dęba, 22 kwietnia 2016 r.
Informacja o wyniku postępowania ofertowego na dostawę mebli i pozostałego wyposażenia klubu fitness.
Begg Sp. z o.o. informuje, iż w prowadzonym postępowaniu ofertowym na dostawę urządzeń wentylacji i klimatyzacji, zgodnie z ogłoszeniem z dnia 12 kwietnia 2016 r. złożone zostały następujące oferty:
- 1. MWT Invest sp. z o.o. Nowa Dęba 39-460 ul. Szypowskiego 1, cena netto 115 000,- zł;
- 2. Eureka Art. Agencja Reklamy Katarzyna Wajs, Hanasiewicza 19 l. 211, 35-103 Rzeszów, cena netto 101 383,- zł;
- 3. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, Lubomira 29A, 62-090 Mrowino, cena netto 93 658,53 zł.
W przedmiotowym postępowaniu do realizacji wybrano ofertę firmy: Eureka Art. Agencja Reklamy Katarzyna Wajs z uwagi na najwyższą liczbę punktów.
Oferty uzyskały poniższą liczbę punktów ze względu na cenę:
- 1. MWT Invest sp. z o.o. Nowa Dęba 39-460 ul. Szypowskiego 1 – 85 pkt (cena 65 pkt, gwarancja 20 pkt)
- 2. Eureka Art. Agencja Reklamy Katarzyna Wajs, Hanasiewicza 19l. 211, 35-103 Rzeszów -93,9 pkt (cena 73,9 pkt, gwarancja 20 pkt)
- 3. Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki, Lubomira 29A, 62-090 Mrowino – 90 pkt (cena 80 pkt, gwarancja 10 pkt)
Paweł Grzęda